Elk jaar organiseren we als samenwerkende kerken met Koningsdag leuke activiteiten op de braderie van Zwijndrecht. Een prachtige en laagdrempelige manier om met bezoekers in gesprek te komen.

Er zijn allerlei activiteiten, waaronder bijvoorbeeld een klimtoren, een kinderplein en een koffietent. Ook delen we van Gods liefde, afgelopen jaren bijvoorbeeld door gratis sinaasappelsap uit te delen. Verder verkopen we lekkere snacks en is er mogelijkheid voor gebed. Het mooie aan deze dag is dat wij dit organiseren met vrijwilligers vanuit bijna alle kerken. Alle vrijwilligers van afgelopen jaar hebben dit als heel positief ervaren. Samen gaan voor hetzelfde doel!

We zoeken elk jaar nieuwe vrijwilligers, voor ieder is er wat wils: denk aan gastheren en -vrouwen, het bemannen van de snacktent en sinaasappelbar, evangelisten of meehelpen op het kinderplein. We zien je graag op Koningsdag als vrijwilliger of als bezoeker!